
Málokdo pak ví, že také vůz předjezdce s třemi nulami patří třebíčskému týmu, když se v něm představila posádka z Třebíčska Šafránek - Pazderník.
Dva z týmových vozů se téměř po celou soutěž držely ve druhé desítce a jely si pro slušný výsledek. Navíc spolu oba jezdci sváděli pěkný souboj a zajížděli srovnatelné časy a tím pádem se i v průběžném pořadí pohybovali "na dohled". Ne zcela ideální výsledky z průběhu sezóny si ale nakonec nenapravil právě šéf týmu Martin Hudec. A také závada byla nakonec podobná, jako třeba na rovněž dobře rozjeté domácí Rallye Vysočina.


"Stejný problém jak na Vysočině, prostě elektronika nás zradila. Jarda Pešl super, měli jsme mezi sebou krásný souboj. Ráno měl Jarda problémy se spojkou a nám zase zůstával přidaný plyn, vždycky dost nečekaně. Oba jsme to vyřešili a pak jsme šli do sebe, škoda, protože jsem v posledním kole na Jardu útočil a chtěl jsem se dostat před něj.-), " líčí Hudec. Ten totiž ve výsledních figuroval jen do předposlední osmé erzety, pak musel kvůli zmíněné elektronice odstoupit. Martinovým nejlepším výsledkem sezóny tedy zůstává absolutní stříbro z Rallye Kostelec.
Jarda Pešl ale tentokrát vydržel až do cíle a skončil těsně za TOP desítkou. Takže z toho hlediska byl tým spokojen. "Jarda zajel super - 11. absolutně a 6. ve třídě, to je super výsledek. Tratě byly moc pěkné a organizačně celá soutěž super, start hned u depa, všechno blízko i dobrý bufet s jídlem. Moc mě mrzí, že jsme nedojeli do cíle, byli jsme opět blízko dobrýmu výsledku a prvním letošním bodům, ale nevyšlo to." dodává JUDr. Martin Hudec.



V barvách týmu se představili také Lekeš a Žaludková, tradičně jezdící se Sukzuki Swift, kteří startovali v rámci SA/1 v PČR a dojeli na sedmé příčce. Mimochodem, tým připravoval také vozidlo předjezdce. I když to se samozřejmě nikam nezapočítává, ale důležité je, že auto zůstalo celé a mladíček Šafránek s ním při své premiéře za jeho volantem jel poměrně atraktivně.
Reportáž z akce se objeví také v příštím dílu motoristického magazínu Motormix (v úvodu října - viz více na www.tvmotormix.cz ), který je mediálním partnerem týmu i celé vyškovské soutěže.


Martin Hudec původně na říjen plánoval zahraniční start na Rallye Antibes, závodu ME ve Francii. Nakonec ale zvolil namísto toho stavbu nového vozu ( lancer EVO IX.), se kterým by se měl objevit v úvodu příští sezóny 2011. Stavba vozu již v minulých dnech začala.