![auto_ikona](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/auto_ikona.jpg)
Málokdo pak ví, že také vůz předjezdce s třemi nulami patří třebíčskému týmu, když se v něm představila posádka z Třebíčska Šafránek - Pazderník.
Dva z týmových vozů se téměř po celou soutěž držely ve druhé desítce a jely si pro slušný výsledek. Navíc spolu oba jezdci sváděli pěkný souboj a zajížděli srovnatelné časy a tím pádem se i v průběžném pořadí pohybovali "na dohled". Ne zcela ideální výsledky z průběhu sezóny si ale nakonec nenapravil právě šéf týmu Martin Hudec. A také závada byla nakonec podobná, jako třeba na rovněž dobře rozjeté domácí Rallye Vysočina.
![hudec_jiri_zanat_Custom](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/hudec_jiri_zanat_Custom.jpg)
![pesl_jiri_zanat_Custom](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/pesl_jiri_zanat_Custom.jpg)
"Stejný problém jak na Vysočině, prostě elektronika nás zradila. Jarda Pešl super, měli jsme mezi sebou krásný souboj. Ráno měl Jarda problémy se spojkou a nám zase zůstával přidaný plyn, vždycky dost nečekaně. Oba jsme to vyřešili a pak jsme šli do sebe, škoda, protože jsem v posledním kole na Jardu útočil a chtěl jsem se dostat před něj.-), " líčí Hudec. Ten totiž ve výsledních figuroval jen do předposlední osmé erzety, pak musel kvůli zmíněné elektronice odstoupit. Martinovým nejlepším výsledkem sezóny tedy zůstává absolutní stříbro z Rallye Kostelec.
Jarda Pešl ale tentokrát vydržel až do cíle a skončil těsně za TOP desítkou. Takže z toho hlediska byl tým spokojen. "Jarda zajel super - 11. absolutně a 6. ve třídě, to je super výsledek. Tratě byly moc pěkné a organizačně celá soutěž super, start hned u depa, všechno blízko i dobrý bufet s jídlem. Moc mě mrzí, že jsme nedojeli do cíle, byli jsme opět blízko dobrýmu výsledku a prvním letošním bodům, ale nevyšlo to." dodává JUDr. Martin Hudec.
![hudec_pav_pustejovsky_Custom](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/hudec_pav_pustejovsky_Custom.jpg)
![pesl_standa_tichy_Custom](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/pesl_standa_tichy_Custom.jpg)
![safranek_standa_tichy_Custom](/images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/safranek_standa_tichy_Custom.jpg)
V barvách týmu se představili také Lekeš a Žaludková, tradičně jezdící se Sukzuki Swift, kteří startovali v rámci SA/1 v PČR a dojeli na sedmé příčce. Mimochodem, tým připravoval také vozidlo předjezdce. I když to se samozřejmě nikam nezapočítává, ale důležité je, že auto zůstalo celé a mladíček Šafránek s ním při své premiéře za jeho volantem jel poměrně atraktivně.
Reportáž z akce se objeví také v příštím dílu motoristického magazínu Motormix (v úvodu října - viz více na www.tvmotormix.cz ), který je mediálním partnerem týmu i celé vyškovské soutěže.
![pesl_prem_rihanek_Custom](/../images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/pesl_prem_rihanek_Custom.jpg)
![hudec_prem_rihanek_Custom](/../images/stories/FOTO_clanky/2010/vyskov_zavody_17092010/hudec_prem_rihanek_Custom.jpg)
Martin Hudec původně na říjen plánoval zahraniční start na Rallye Antibes, závodu ME ve Francii. Nakonec ale zvolil namísto toho stavbu nového vozu ( lancer EVO IX.), se kterým by se měl objevit v úvodu příští sezóny 2011. Stavba vozu již v minulých dnech začala.